3 Şubat 2020

Bayer Tüketici Sağlığı’nın “Sen’li Yaşlar” Projesi Ödüle Doymuyor

1580727131_Gorsel__2_

Bayer Tüketici Sağlığı’nın 365gun.com’da 2019 yılında hayata geçirdiği “Sen’li Yaşlar” projesi, ilk yılında 4 ödülün sahibi oldu. Inflow Awards’ta “En iyi Sağlıklı Yaşam Influencer Kampanyası”, PRİDA’da Medya ve Influencer İlişkileri Kategorisi’nde 1.lik ödülü, Felis Ödülleri’nde Sağlık İletişmi Kategorisi’nde Başarı Ödülü ve bu yıl ilk kez düzenlenen İstanbul Marketing Awards’ta Sosyal Medya Kategorisi’nde Başarı Ödülü aldı.

 

Murat Aksoy, Dilara Koçak, Onur Özbek ve Erhan Yılmaz gibi alanında uzman isimlerle iş birliği yapan Bayer Tüketici Sağlığı, proje kapsamında sağlık, beslenme, egzersiz ve zihin dengesi konularında önemli noktalara dikkat çekiyor. 4 kategoride paylaşılan sağlık ile ilgili içerikler uzmanların da görüşleri ile 365gun.com’da yayımlanıyor. Sen’li Yaşlar projesi, sağlıklı yaşam konusunda yaş gruplarına göre özelleştirilmiş bilgiler sunarak Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi.

 

Bayer Tüketici Sağlığı’nın 2017 yılında hayata geçirdiği 365gun.com platformu, bu ödüllerle birlikte, 3 yılda 12 farklı ödüle layık görüldü.

DİĞER BAŞLIKLAR

Pin It