25 Ekim 2017

GSK Türkiye, Stevie’de “Yılın Viral Kampanyası ve “Yılın Pazarlama Kampanyası” ödüllerini aldı

1508829735_Stevie___d__l__

GSK Türkiye, hasta içgörülerinden yola çıkarak yarattığı ve geniş kitlelere ulaştığı iki ayrı farkındalık kampanyasıyla kazandığı altı uluslararası Stevie İş Ödülünü teslim aldı. 60 ülkeden 3.900 projenin yarıştığı organizasyonda, “Kendin için 1 Ara’lık” projesi, “Yılın Pazarlama Kampanyası” ve “Yılın Düşük Bütçeli Pazarlama Kampanyası” kategorilerinde altın, “Yılın Markalı İçerik Kampanyası” kategorisinde ise gümüş ödül kazandı. Bi’Şeyim mi Var Benim” projesine Stevie’den “Yılın Viral Pazarlama Kampanyası“ kategorisinde altın, “Yılın Pazarlama Kampanyası” ve “Yılın Düşük Bütçeli Pazarlama Kampanyası” kategorisinde ise gümüş ödüller geldi.

 

GSK Türkiye, dünyanın en prestijli organizasyonlarından Uluslararası Stevie İş Ödülleri’nde, sosyal sorumluluk projeleriyle üçü altın üçü gümüş olmak üzere kazandığı altı ödülünü Barcelona’da düzenlenen törenle teslim aldı. Bipolar bozukluk hastalığına dikkat çekmek amacıyla hazırlanan “Bi’Şeyim mi Var Benim”, “Yılın Viral Kampanyası” kategorisinde 3 ödül, HIV alanında hayata geçirilen “Kendin İçin 1 Ara’lık” ise “Yılın Pazarlama Kampanyası” kategorisinde 3 ödüle layık bulundu. Hasta içgörülerinden yola çıkarak geliştirilen farkındalık kampanyalarıyla geniş kitlelere ulaşmayı başaran GSK Türkiye, 21 Ekim’de Barselona’da gerçekleşen ödül törenine katıldı.

GSK Türkiye Genel Müdürü Dr. Emin Fadıllıoğlu aldıkları ödüllerle gurur duyduklarını belirterek, şunları söyledi: “Tedavilerimiz ve sağlık çözümlerimizin yanı sıra, hastalara daha kaliteli bir yaşam sağlayabilmek için yaptığımız farkındalık ve bilgilendirme çalışmalarıyla, topluma karşı olan sorumluluğumuzu yerine getirmeye çalışıyoruz. Bu doğrultuda gerçekleştirdiğimiz “Kendin için 1 Ara’lık” ve “Bi’Şeyim mi Var Benim” projelerimizin Stevie ödülleriyle taçlanmasından büyük mutluluk duyuyoruz.”

Ödüller hangi kategorilerde geldi?

60 ülkeden 3.900 projenin yarıştığı organizasyonda, “Kendin için 1 Ara’lık” projesi, “Yılın Pazarlama Kampanyası” ve “Yılın Düşük Bütçeli Pazarlama Kampanyası” kategorilerinde altın, “Yılın Markalı İçerik Kampanyası” kategorisinde ise gümüş ödül kazandı.

Bi’Şeyim mi Var Benim” projesine Stevie’den “Yılın Viral Pazarlama Kampanyası“ kategorisinde altın, “Yılın Pazarlama Kampanyası” ve “Yılın Düşük Bütçeli Pazarlama Kampanyası” kategorisinde ise gümüş ödüller geldi.

“Kendin İçin 1 Ara’lık” HIV farkındalık kampanyasına 80 bin kişi katıldı

GSK Türkiye’nin, HIV alanında farkındalık yaratmak amacıyla başlattığı kampanya,  1 Aralık Dünya AIDS Günü’nde, bu alanda çalışan uzmanlık dernekleri ve sivil toplum kuruluşlarının desteğiyle hayata geçirildi. HIV’in; tokalaşma, sarılma, öpüşme gibi eylemlerle bulaşmadığına vurgu yapmak amacıyla “dokun” temasıyla bir kapmanya hazırlandı. Gerçek hasta hikayelerinin kurgusal olarak canlandırıldığı videoların bulunduğu online platformu ziyaret edenler, HIV pozitif bireylerin hayatına dokunma ve onlara destek olma imkanı buldu. Bu online platformdaki gerçek hasta hikayelerini izleyen ziyaretçiler, hikayelerin sonunda çıkan simgesel imza kampanyasına “dokunarak”,  farkındalık projesine katılmış oldu.

https://www.kendinicin1aralik.org/ internet sitesi üzerinden bugüne kadar videolar 500 binin üzerinde izlenirken, kampanyaya 92 bin kişi katıldı.

“Bi’Şeyim mi Var Benim” ile bipolar hakkında farkındalık yaratıldı

“Bi’Şeyim mi Var Benim” projesi ise 30 Mart Dünya Bipolar Günü’nde, bipolar hastalığı hakkında farkındalık yaratmak üzere kurgulandı. Hasta içgörülerinden yola çıkarak bipolar bozuklukla ilgili bir şarkı bestelendi. Söz, müzik ve prodüksiyonu Arel Koray Nalbant tarafından yapılan şarkı Ceren Gündoğdu, Emir Yargın, Erdem Topsakal (Yökş), Şenceylik ve Arel Koray Nalbant tarafından seslendirildi. https://www.youtube.com/watch?v=AITx3BIOZwU linki üzerinden izlenebilen, sanatçıların iniş ve çıkışları temsil ettiği video klip ise 4,5 milyon kişiye ulaştı.

 

DİĞER BAŞLIKLAR

Pin It