20 Eylül 2016

Kişisel bakım pazarında çift haneli büyüme sürecek

Engin acemoglu, basak alptekın 1

Bioblas, Bioder, Bioxcin, Nutraxin, Restorex, Epiten, Bionem, Biobaby ve Color&More olmak üzere 9 markası ile ürünlerinde bitkisel çözümler sunan Biota Laboratuvarları, 35 bin metrekarelik kapalı alana kurulu Türkiye’nin ilk, Avrupa’nın ise üçüncü büyük dermokozmetik fabrikasında üretimini sürdürüyor. Biota ürünlerinde, 250’nin üzerinde farklı çeşitte bitki kullanıyor. Dünyada ürünlerinde en fazla bitki kullanan dermokozmetik şirket olarak öne çıkan Biota Laboratuvarları, bitkisel ürünleri, bilimin imkânlarıyla harmanlayarak doğal güzelliğe ulaşmayı amaç edinen bir şirket olarak faaliyet gösteriyor.

Ar-Ge yatırımı yılda 3 milyon Euro

Biota Laboratuvarları Satış Direktörü Engin Deniz Acemoğlu, yılda 3 milyon Euro tutarında AR-GE yatırımı ile Biota Laboratuvarları’nın, alanında Türkiye’nin ilk Sanayi Bakanlığı onaylı AR-GE merkezinde araştırma-geliştirme çalışmalarını yürüttüğünü söyledi. Acemoğlu, “Biota ailesinin yüzlerce ferdi insan sağlığı ve güzelliği için en iyiyi araştırıyor, üretiyor ve binlerce Biota’lı, bu ürünleri tüketicilerine ulaştırmak için çalışıyor” dedi.

Kişisel bakım pazarında çift haneli büyüme sürecek

Kişisel bakım, kozmetik ve beslenme destek ürünleri pazarının 2020 yılına kadar çift haneli büyümeye devam edeceğine işaret eden Engin Deniz Acemoğlu, “Kişisel bakım harcamaları Türkiye’de yıllık olarak halihazırda AB ülkelerinin yaklaşık 1/4’ü kadardır ve önümüzdeki 10 yılda bu alanda hızlı büyümenin devam etmesini bekliyoruz” dedi.

40 ülkeye ihracat

Güney Amerika’dan Rusya’ya, Suudi Arabistan’dan Avusturalya’ya kadar 40’ın üzerindeki ülkeye gerçekleştirdiği ihracatla dış pazarlarda da Biota’nın başarısını sürdürdüğünü vurgulayan Engin Deniz Acemoğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Biota, ABD pazarında CVS eczane zincirine giren ilk Türk markası olmuştur. 2014 yılından bu yana ABD’de Wallgreens eczane kanalına da giren Biota, saç bakım ürünü Bioxsine ile bu ülkede 2014 yılının en iyi kişisel bakım ürünü seçilmiştir. Biota, devrim niteliğindeki bitkisel dermokozmetik ürünleriyle ülkemizde olduğu kadar dış pazarlarda global marka olma yolunda hızla ilerlemektedir” dedi.

Bitkilerden gelen sağlık

Biota Laboratuvarları Marka Müdürü Başak Alptekin de, “Biota Laboratuvarları cilt bakımı ve kozmetik alanında ürün yelpazesini oluştururken, çözüm bulunamamış sorunlara yönelik hedefler belirliyor ve çalışmalarını bu alanda yoğunlaştırıyor” dedi. Alptekin, sözlerine şöyle devam etti: “Biota insan ve tabiatın işbirliğinden doğacak güce inanmakta, bilimi yanına alan ve topraktan bitkilere geçen 59 elementi kullanarak insan sağlığı, güzelliği için çalışmaktadır. Anadolu’nun zengin bitki örtüsünün yanı sıra Türk bilim adamları ve dermatologlarına güvenen Biota, bitkilerden gelen sağlık ve güzelliği insanların hizmetine sunmaktadır. Biota Laboratuvarları tarafından üretilen tüm ürünlerde, doğada bulunan elementler, cilt için hayati önem taşıyan 59 elementin sentezinden elde edilmektedir. Bu nedenle cilde çok iyi uyum gösterir ve hiçbir yan etki göstermeden maksimum fayda sağlar.”

Biota Laboratuvarları

Biota’nın eczane kanalı markaları; Bioder, Bioxcin ve Nutraxin Türkiye çapında 24.000’den fazla eczanede yer alıyor. Market kanalı markaları; Bioblas ve Restorex ise hipermarketlerden zincir mağazalara ve parfümerilere kadar binlerce noktada satışa sunuluyor. Perakende kanalı markası Biota 59 Elements de, Biota mağazalarında tüketicilerle buluştu. Dünyanın birçok ülkesine gerçekleştirdiği ihracatla dış pazarlarda da başarısını sürdüren Biota, global marka yaratma yolunda hızlı adımlarla ilerliyor. Biota ürünleri Güney Amerika’dan Rusya’ya, Suudi Arabistan’dan Avusturalya’ya kadar dünyada 40’ın üzerinde ülkede satışa sunuluyor. ABD pazarında CVS eczane zincirine giren ilk Türk markası olan Biota, ayrıca 2014 yılından bu yana yine ABD’de Wallgreens eczane zincirlerinde de tüketicilerle buluşuyor. Biota, saç bakım ürünü Bioxsine ile ABD’de 2014 yılının en iyi kişisel bakım ürünü seçilmesi ile öne çıkıyor. Biota Laboratuvarları, Ar-Ge çalışmaları ve araştırmalarıyla her zaman daha iyi, daha farklı ve daha yeni ürünler üretmeyi hedefliyor.

 

DİĞER BAŞLIKLAR

Pin It