19 Eylül 2016

“Son tüketiciye ulaşmada en güvenilir halka eczanelerdir”

adıle ozdag 1

2012 yılında Pharmetic Girişimci Eczacılar Derneği tarafından düzenlenen ve çok başarılı olan Geleceğin E hali En Büyük Eczacılık Buluşması’nın ikincisi 22-23-24 Eylül 2016 tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Geleceğin E hali (GEH) Yürütme Kurulu Başkanı Ecz. Adile Özdağ, OTC News’e yaptığı açıklamada; “Geleceğin E hali etkinliğine katılacak meslektaşlarımız ile birlikte çalışanlarımızı, kendimizi nasıl ve ne tarafa doğru geliştirmemiz gerektiğini, yeni davranış modellerini, geleceğin eczanesini ve eczacısını çalışanlarıyla birlikte nasıl yöneteceğimizi değerlendireceğiz. Eczanelerimizin nasıl daha etkin, kazançlı iş ve hizmet merkezleri haline dönüşeceğini anlayacak, görecek ve hatta geleceğin eczanesini birlikte gezeceğiz. Eczanelerimizin gelecekte ilacın diğer ürünlerle entegrasyonunu sağlamak, yani bir başka deyişle RX’in etik kurallarıyla perakendenin dönüştürücü ve yenilikçi davranış modellerinin iç içe geçtiği tüketicileri mutlu edecek farklı, yeni alanlar açmak ve bunların altyapısını kurgulamak üzere buluşacağız. Kısacası gelecekte eczanelerimizin satış noktası olmakla birlikte çözüm noktasına dönüştürülmesi için tüm yenilikçi modellerin anlatıldığı öğretildiği bir platformda birlikte olacağız” dedi.

Satış ve bilgilendirme noktası

Geleceğin E hali’ne katılan firmaların, eczanelerin ve eczacının ne kadar önemli bir satış ve bilgilendirme noktası, son tüketiciye ulaşmada en güvenilir halka olduğunu bir kez daha kavrayacaklarını belirten Adile Özdağ, “Firmalar ülkenin her yerinden gelen binlerce eczacı ile iletişim ve iş ortaklığı fırsatı yakalayarak daha güçlü bir geleceğe doğru birlikte rol alacaklar” diye konuştu. Müthiş bir hızla değişen, genetik, nano ve robotik teknolojilerdeki gelişmelerle dijital dönüşüm geçiren dünyada; eczaneleri sağlık ve güzellik için “tek adres” yapmak hedefinde olduklarını ifade eden Özdağ, “Yeni tüketim alışkanlıklarına, davranışlara ve ihtiyaçlara göre bütünleştirici eczacılık yaklaşımı ve omni pazarlama stratejileri ile ileri teknoloji kullanarak geleceği güzeltmek! Sahici, yapılabilir, ulaşılabilir hedeflerle rasyonel adımlar atıp, “Festina Lente” demek, yani “yavaş yavaş acele” etmek! Geleceğin E hali 2016’da 7.000 Eczacı ve ziyaretçiyle birlikte…” diye konuştu.

Sağlık Güzelliğin Geleceğidir!

“Sağlık Güzelliğin Geleceğidir” diyen Özdağ şunları söyledi: “Değişim, yenileşme, dijitalleşme çağındayız. Perakendeye yaklaşmak, OTC’yi kapsamak, sektörümüzü ve eczanelerimizi güzeltmek zorundayız. Hepimiz dijital dünyanın ve perakende sektörünün dönüşen ihtiyaç, beklenti, alışkanlık ve tercihlerine göre kendimizi yenilemeli, görevlerimizi, konumlandırmalarımızı yeniden tanımlamalıyız. Geleceğin E hali 2016’nın sloganı Eczaneler Güzeltir… Güzeltmek; güzelleştirmek ve düzeltmekten türettiğimiz yeni bir kelime. Ana temamız ise moleküller… İşimizi, bizi birbirine bağlayan moleküller… Tüm bunları, hayallerimizi, ürünlerimizi yerküre olarak yorumladığımız havanımıza doldurduk. Pharmetic logosundaki genetik kurdelelerle sardık, sarmaladık ve kocaman bir 2016 buketi olarak eczacılarımıza sunacağız.”

Tüketiciye, müşteriye dokunulabilen…

Adile Özdağ sözlerini şöyle sürdürdü; “Eczacılar olarak; bizler; medikal bilgi ile donanmış, hastasını takip edebilen, Perakende davranış modellerini kavramış, adapte olmuş, Tüketicilerinin duygularına dokunabilen, etkileşim sağlayan, Sağlık ve güzelliğe dair ihtiyaçlarını ortaya çıkarıp, cevap verebilen, Yeni nesil hasta, müşteri, tüketici tercih ve alışkanlıklarının farkında, Dijitalleşen dünyanın iletişim alışkanlıklarına hâkim Teknoloji ile donanmış, Bilgi ve becerilerini zenginleştirmiş, Bütünleştirici Eczacılar olmak istiyoruz… İş Ortaklarımızın; Eczanenin paydaşı, takımın bir üyesi, Eczacıların ve eczane ekiplerinin yeni bilgiler ve yetkinlikler kazanmasına eğitimler ve projelerle aktif, etkin katkıda bulunan, Eczanelere ürün-stok-raf-ihtiyaç süreçlerinde “Sell-In” değil, “Sell-Out” hedefleri ile yaklaşan, Yeni bir iş ortaklığı modeli ile Eczane trafiğini arttırmaya dönük stratejiler kurgulayan, Paylaşımcı, sonuç odaklı önermeler, çalışmalar yapan,  paydaşlarımız olmalarını istiyoruz… Eczanelerimizin; Fiziksel yapılanmaları geliştirilmiş, Müşterilere konfor alanları yaratılmış, Kategori düzeni kurulmuş, Yüksek kalitede sağlık, güzellik çözümleri sunulan, Tüketiciye, müşteriye dokunulabilen “En Yetkin ve Bilgili” satış, pazarlama, hizmet noktaları olmalarını istiyoruz…”

Eczacılığın geleceğe kalacak meslekler arasındaki en önemli meslek grubu olduğunun altını çizen Ecz. Adile Özdağ, “Onu çok sevelim ve kıymetini bilelim. Hepimiz mesleğimizin bir adım daha ileri götürmek için uğraşıyor. Hepimiz Geleceğin E halinde buluşalım” şeklinde konuştu.

 

DİĞER BAŞLIKLAR

Pin It