2 Aralık 2025 / Salı
  • Ana Sayfa
  • Gündem
  • Röportaj
  • Dermokozmetik
  • Yeni Ürün
  • Anne & Bebek
  • Atama
  • Vitamin
  • İlaç
  • Medikal
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM
Sonuç yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Ana Sayfa
  • Gündem
  • Röportaj
  • Dermokozmetik
  • Yeni Ürün
  • Anne & Bebek
  • Atama
  • Vitamin
  • İlaç
  • Medikal
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM
Sonuç yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
Sonuç yok
Tüm Sonuçları Görüntüle

2026 JUVERA ve RADIX markalarımızın ürün gamının genişlediği bir yıl olacak

OTCNewsAdmin Yazan OTCNewsAdmin
2 Aralık 2025
Kategori : Manşet, Röportaj
A A
2026 JUVERA ve RADIX markalarımızın ürün gamının genişlediği bir yıl olacak

JUVECO İlaç ve Dermokozmetik Ltd. Şti.  Kurucu & Genel Müdürü Safa Karaduman ile bir söyleşi gerçekleştirdik.

JUVECO İlaç ve Dermokozmetik Ltd. Şti. ne zaman kuruldu? Faaliyet alanınızı ve kuruluş vizyonunuzu, özellikle sektördeki hangi ihtiyaca çözüm getirmek üzere yola çıktığınızı anlatır mısınız?

JUVECO Dermokozmetik’i 2019 yılında kurdum. Amacım, dermokozmetik alanında hem bilimsel doğruluğu hem de erişilebilirliği aynı potada birleştiren markalar oluşturmak ve Türkiye’de uluslararası standartlarda bir markalaşma kültürü geliştirmekti. 2022 yılının sonuna kadar ağırlıklı olarak sadece eczanelerde varlık gösteriyorduk, daha sonra e-ticaret alanında kendimizi çok geliştirdik ve 2024 yılında adet bazında 30 kat büyüdük. Şu an markalarımız Türkiye’de milyonlarca kişinin kullandığı markalara dönüştü. Bunun dışında 10’un üzerinde ülkeye ihracat yapıyoruz. 2026 yılında da büyük ulusal perakende mağaza zincirlerden birine girme hedefimiz var.

Dermokozmetik sektöründe bir firmanın başarısını sadece ürün kalitesi mi belirler? JUVECO olarak, “uzmanlık” ve “güvenilirlik” kavramlarını iş modelinizin neresine konumlandırıyorsunuz?

Ürün kalitesi temel bir gereklilik ama tek başına yeterli değil. “Uzmanlık” bence, doğru formülasyon ve bilimsel yaklaşım anlamına geliyor, güvenilirlik ise bunu sürdürülebilir biçimde sunmak. JUVECO’da bu iki unsur, tüm iş modelimizin merkezinde. Eczane kanalında da e-ticarette de marka duruşumuzu istikrardan ve şeffaflıktan taviz vermeden koruyoruz. Çünkü tüketici artık daha bilinçli ve ne istediğini çok daha iyi biliyor. Bunların dışında markalaşma ve reklam alanı da çok kritik bizim için. Uzmanlık, güvenilirlik ve doğru reklam stratejilerini birleştirdiğinizde ortaya güzel işler çıkıyor.

Dermokozmetik sektörüne yenilikçi çözümler sunan JUVERA ve RADIX markalarınızın ürün yelpazesinden bahsederken, ürün seçim ve formülasyon süreçlerinizdeki titizliği nasıl sağlıyorsunuz? Ürünlerinizin dermatologlar tarafından reçete ediliyor olmasının ardındaki bilimsel yaklaşımınızı ve Ar-Ge gücünüzü açıklar mısınız?

Her bir formül, geniş bir piyasa araştırması, içerik-doz analizi, stabilite ve güvenlik testleri gibi aşamalardan geçiyor. Dermatologların tüketicilere tavsiye ettiği ürünlerimizin temelinde doğru aktif maddeler ve doğru konsantrasyonlar var. Ürünlerimizi GMP standartlarında üretiyoruz ve her SKU güçlü bir Ar-Ge ve klinik taramanın sonucu. Bu noktada sadece bir sorunun giderilmesi değil aynı zamanda globalde yaptığımız trend takibinin sonucu olarak portföyümüzü genişletiyoruz. Mesela JUVERA markamız ilk piyasaya çıktığında 7 SKU ürün gamı varken şu an 18 SKU. Yani 6 senede yaklaşık 3 katına çıkmış durumda. Keza RADIX markamızda da özellikle saç serisinde tüketicinin taleplerine ve piyasa trendlerine göre devamlı ürün gamını genişletiyoruz.

2026’da yeni ürünleriniz tüketicilerle buluşacak mı? Bu yeni ürünler sektördeki hangi boşluğu doldurmayı hedefliyor ve hangi teknolojik/bilimsel yenilikleri beraberinde getirecek?

2026 bizim için yeni ürünlerin devreye girdiği bir yıl olacak. Özellikle mikro kapsülleme, bitkisel PDNR, peptitler ve yeni nesil teknolojileri kullanacağımız birçok yeni içerik çalışmamız var. Bunun dışında hem globalde hem de yerelde yakından takip ettiğimiz trendlerin de bizi yönlendirmesiyle, tüketici talepleri doğrultusunda, birçok yeni ve doğru ürünü ulaşılabilir fiyatlarla portföyümüze ekleyeceğiz.

Pazarlama ve satış ekibinizin geleneksel eczane kanalındaki çalışmalarını anlatır mısınız? Eczacıların ürünlerinize bakışı ve iş birliği süreciniz nasıl ilerliyor?

Eczane kanalı bizim için yalnızca bir satış alanı değil; aynı zamanda bilimsel iletişimin en güçlü şekilde yürütüldüğü yer. Dermatoloji hekimlerine tanıttığımız ve onların hastalarına tavsiye ettiği ürünlerimizin etkisini en net eczanelerde görüyoruz. Tüketicilerin hala yüksek güven duyduğu bir kanal olması, aynı zamanda eczane markası kimliğimizin tüketicide oluşturduğu güveni güçlendiriyor. Bu nedenle eczaneler bizim açımızdan stratejik bir öneme sahip.

Geleneksel eczane kanalındaki başarınızın yanı sıra, e-ticaret platformlarında elde ettiğiniz büyük başarıları nasıl değerlendiriyorsunuz? E-ticaret kanalını, eczane kanalından farklı olarak hangi stratejilerle yönetiyor ve bu iki kanalı nasıl entegre ediyorsunuz?

E-ticaret bizim en hızlı büyüdüğümüz alan. Bu kanalda; dijital reklam yönetimi, özellikle doktor ve eczacı içerik üreticileri ile yaptığımız iş birlikleri, veri odaklı kampanya planlaması ve hızlı müşteri deneyimi devrede. Eczanelerde bilimsel güven ön plandayken, e-ticarette hız, görünürlük ve erişilebilirlik ön planda. İki kanalı bütünleştirerek sürdürülebilir bir büyüme yakalamaya çalışıyoruz.

Sektörel Fuarlar ve Faaliyetler JUVECO için ne ifade ediyor? Türkiye ve global pazardaki varlığınızı güçlendirmek adına fuar ve sektörel etkinliklere katılım stratejiniz nedir?

Sektörel fuarlar ve faaliyetler, JUVECO’nun sadece ticari değil, aynı zamanda stratejik görünürlük ve bilgi edinme platformlarıdır. Bizim için bu faaliyetler, hem belirlediğimiz ihracat hedeflerimizi somut adımlarla gerçekleştirmenin anahtarı hem de sektör sahnesinde güçlü bir oyuncu olarak boy göstermenin en etkili yoludur. Bugüne kadar hem Türkiye’de hem de dünyanın farklı coğrafyalarında birçok prestijli fuara katıldık ve bu sayede çok değerli tecrübeler edindik. Bu platformlar sayesinde aynı zamanda dünyadaki inovasyon ve trend hareketlerini yakından takip etme fırsatı buluyor, ürün geliştirme süreçlerimizi bu içgörülerle sürekli güncelliyoruz. Global bir marka olma hedefimize ulaşma yolunda, sektörel fuarları kritik öneme sahip stratejik araçlar olarak görüyoruz.

Pazarda sadece bir takipçi değil, aynı zamanda yön veren bir aktör olma vizyonumuzla hareket ediyoruz. Bu bağlamda, üyesi olduğumuz KÜAD (Kozmetik Üreticileri ve Araştırmacıları Derneği) gibi sektörün önde gelen kuruluşlarının düzenlediği zirve ve kongrelerde aktif sponsor ve katılımcı olarak yer alıyoruz. Bu etkinlikler, sektöre dair bilgi alışverişinin zirveye çıktığı ve geleceğe dönük kararların alındığı platformlardır. Bu aktif katılımımız sayesinde, sektördeki en son gelişmeleri sadece takip etmekle kalmıyor, bu gelişmelerin ve dönüşümlerin bizzat bir parçası ve destekçisi oluyoruz.

Bugünün tüketicisi için sadece ürün kalitesi değil, kurumsal sorumluluk da önem taşıyor. JUVECO olarak sürdürülebilirlik anlamında hayata geçirdiğiniz veya planladığınız projelerden bahseder misiniz?

Sürdürülebilirlik bizim için yalnızca ambalaj tercihinden ibaret değil, marka kültürümüzün ayrılmaz bir parçası. JUVERA markamızın %100 organik yıkanabilir ve tekrar kullanılabilir makyaj temizleme pedleri sayesinde milyonlarca tek kullanımlık pamuğun çöpe gitmesini ve ekosisteme karışmasını engelledik. Her iki markamızda da geri dönüştürülebilir ambalaj oranlarını sürekli artırıyoruz ve uzun vadede karbon ayak izimizi azaltacak projeler üzerinde aktif şekilde çalışıyoruz. Ayrıca Plastic Free gibi çevre ve atık bilincini güçlendiren festival ve etkinliklere sponsor olarak sürdürülebilirlik ekosistemine katkı sağlıyoruz.

İhracat çalışmalarınız ile ilgili neler söylersiniz? Global pazarda JUVECO markalarını konumlandırma stratejiniz nedir ve yakın gelecekte hangi yeni pazarlara açılmayı hedefliyorsunuz?

Markalarımızı globalde “bilimsel ve erişilebilir dermokozmetik markalar” olarak konumlandırıyoruz. Orta Doğu, Balkanlar, Asya ve Latin Amerika’da çalışmalarımız var. Bu pazarları hedefleyen sektörel uluslararası fuarlara katıldık. Bunların yanında Ticaret Bakanlığımız ve İhracatçı Birliğimiz tarafından desteklenen B2B organizasyonlarda boy gösterdik. 2026–2027 yıllarında ihracatımızı 10 kat büyütme hedefimiz var. Distribütör eğitimleri, yerel iletişim çalışmaları ve fuar katılımlarıyla kendimize özgü, markalarımızın yapısına uygun bir ihracat modeli kuruyoruz.

JUVECO olarak, tüm ticari paydaşlarınızla (eczacılar, e-ticaret platformları, distribütörler ve uluslararası ortaklar) uzun soluklu ve ‘kazan-kazan’ temelli bir iş birliğini tesis etmek için nasıl bir stratejik iş modeli ve destek mekanizmaları sunuyorsunuz? JUVECO markalarının, farklı kanallardaki tüm paydaşlar için sürdürülebilir bir büyüme kaynağı olma vizyonunu açıklar mısınız?

Paydaşlarımızla uzun soluklu ve kazan-kazan temelli iş birlikleri kurmayı, iş modelimizin merkezine koyuyoruz. Eczaneler, e-ticaret platformları, distribütörler ve uluslararası iş ortaklarımızla çalışırken tüm süreçleri şeffaf, öngörülebilir ve sürdürülebilir bir yapıda yürütmeye özen gösteriyoruz. Tüm bu yaklaşımın temelinde, her paydaşın kendi kanalında sürdürülebilir şekilde büyüyebileceği bir ekosistem oluşturmak var. JUVECO markalarının uzun vadeli vizyonu, tüm iş ortakları için değer üreten, güven veren ve sürekli büyüme sağlayan güçlü bir marka yapısı inşa etmektir.

Tartışmaya katılmak için lütfen giriş yapın
OTC News

Barbaros Hayrettin Paşa Mah. 1993 Sk. Papatya Residence 2. No: 35. A Blok. Kat: 6 Daire; 109
ESENYURT/İSTANBUL
Tel: 0212- 853 63 05 Fax: 0212- 853 63 15

© 2021 Tekprosis Bilgisayar - Tekprosis Professional Partner

Sonuç yok
Tüm Sonuçları Görüntüle
  • Ana Sayfa
  • Gündem
  • Röportaj
  • Dermokozmetik
  • Yeni Ürün
  • Anne & Bebek
  • Atama
  • Vitamin
  • İlaç
  • Medikal
  • KÜNYE
  • İLETİŞİM

© 2021 Tekprosis Bilgisayar - Tekprosis Professional Partner