Bayer, reklam ve pazarlama dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Felis tarafından 11 kategoride ödüllendirildi.
Bayer, 15.si düzenlenen Felis Ödülleri’nde, 2020 yılında gerçekleştirdiği projelerle hem tüketicinin hem de Felis jürilerinin takdirini kazanmayı başardı. Millenial anneleri hedefleyerek “Pişiği Bekleme, Önle!” alışkanlığı kazandıran ve farklı mecraların bir araya getirildiği, ürünlerle tüketicinin günlük hayatına giren “Her Gün Yeniden, Her Gün Yenilen” kampanyası Felis Ödülleri’nde başarıya imza attı. Bepanthol Dry Skin 6 Felis ve 2 Başarı Ödülü’ne layık görülürken, Bepanthol Baby ‘de 1 Felis kazandı.
Benim Hastam Projesi’ne 2 Felis Ödülü
Benim Hastam Projesi, Sağlık İletişimi Kategorisinde “En İyi Medikal Pazarlama Kampanyası” ve “En İyi E-Detailing Çalışması” ödüllerine layık görüldü. Projenin hasta yaratma modülü sayesinde hekimlerin günlük pratiklerinde karşılaştıkları en zorlu AF hastalarının profilleri belirlenebiliyor. Böylece kendilerinin oluşturduğu hasta profillerine göre şekillenen bireyselleştirilmiş ürün içeriği hekimlere sunulurken, mümessillerin,interaktif e-detailing deneyimiyle, hekimlerle kaliteli etkileşime girmesi sağlanıyor değerli müşteri iç görüleri üretiliyor.
365 Gün Mobil Sadakat Uygulaması’ne Başarı Ödülü
Bayer 365 Gün Mobil Sadakat Uygulaması ’yla da Sağlık İletişimi Bölümü Doğrudan Pazarlama Projesi kategorisinde de Başarı Ödülü kazandı.