- Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen “Yılın en ilham verici haftası Brand Week İstanbul’da sahne alan Orzax yöneticileri, “Türkiye’den Dünya’ya Bir Marka Hikayesi” panelinde markanın uluslararası başarı öyküsünü ve ihracatta büyüme vizyonunu paylaştı. Orzax CEO’su Yunus Emre Alimoğlu, “Bilim, güven ve etik değerlerle şekillenen bütünsel sağlık yaklaşımıyla geleceğin sağlık dünyasını tasarlıyoruz” dedi.
- Yılın en ilham verici haftası Brand Week İstanbul 2025 “Brand New World” teması altında 12- 14 Kasım 2025 tarihleri arasında Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlendi. Brandweek’te 2. gün oturumlarından “Türkiye’den Dünya’ya Bir Marka Hikayesi” başlıklı panel Healing Hall salonunda Orzax sponsorluğunda gerçekleşti. Moderatörlüğünü Cansu Canan Özgen’in yaptığı panele Orzax CEO’su Yunus Emre Alimoğlu, Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Müge Turan, Satış Direktörü Tolga Taşdemir, Medikal Müdür Dr. Duygu Değirmen katıldı. Panelde Orzax yöneticileri, markanın kuruluş felsefesinden bugüne kadar geçen süreçte elde ettiği başarıların ardındaki stratejik yaklaşımı, inovasyona ve bilime dayalı ürün geliştirme vizyonunu, global pazarlardaki büyüme hedeflerini ve sürdürülebilir marka değerini anlattı.
- Alimoğlu, “Orzax olarak biz, geleceği tasarlayan bir yapı olmayı hedefliyoruz”
- Orzax CEO’su Yunus Emre Alimoğlu, konuşmasında Türkiye’nin sağlık alanında global ölçekte ses getiren markalar yaratma potansiyeline vurgu yaptı. Türkiye’nin takviye edici gıda alanında bölge ülkeleri için üretim ve bilgi merkezi haline gelmesinin mümkün olduğunu belirten Alimoğlu; “Önümüzdeki 20 yılın sektöre getireceği dönüşüm; bilimsel derinlik, yerli üretim gücü, biyo-teknolojik ilerlemeler ve global entegrasyon ekseninde şekillenecek. Bugün Türkiye’de bu alanda üretim yapan firmalar, dünya standartlarında tesislerde faaliyet gösteriyor. Biz de Orzax olarak bu dönüşümün merkezindeyiz” dedi. Konuşmasını genç profesyonellere seslenerek tamamlayan Alimoğlu, “Hayal etmek güzeldir ama yeterli değildir. O hayali aksiyona dönüştürmedikçe başarıya ulaşılamaz. Sağlık sektörünün geleceği; bilimden taviz vermeyen, etik değerlere bağlı ve insanı merkeze alan liderlerde şekillenecek. Orzax’ın hikayesi bunu kanıtlıyor. Doğru değerlerle yola çıkarsanız, bir markanın ötesinde, güçlü bir etki alanı inşa edersiniz” dedi.
- Turan: “Biz tüketiciyle değer odaklı bir bağ kuruyoruz”
- Orzax Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Müge Turan, globalleşen markaların bir inanç sistemi kuran markalar olduğuna dikkat çektiği konuşmasında şu ifadeleri kullandı: “Orzax olarak hedefimiz daha fazla insana, kendi dilinde, kendi değerlerinde dokunabilen bir dünya markası olmak. İletişimimizin merkezine değer yaratmayı koyuyoruz. Yeni nesil tüketici; aldığı ürünün içeriğini, kaynağını, etkisini, hatta markanın dünyaya bakışını sorguluyor. Artık markalardan sadece kalite değil, değer ve anlam bekleniyor. Orzax olarak biz bu yeni çağda sadece sağlığı destekleyen değil, sağlık bilincini dönüştüren bir marka olmayı hedefliyoruz” dedi.
- Değirmen: “Kaliteyi ölçülebilir, sürdürülebilir ve şeffaf hale getirdiğinizde güven doğar”
- Bilgiyle yönlendirilmiş takviye kullanımının halk sağlığı açısından son derece kritik olduğunu belirten Orzax Medikal Müdürü Dr. Duygu Değirmen; “Tüm ürünlerimizi uçtan uca izlenilebilirlik, şeffaf dökümantasyon ile kalite ve etkinliğini garanti altına alıyoruz. Klinik olarak test edilmiş, farmakope standartlarına uygun üretilmiş ve regülasyona tam uyumlu ürünler geliştiriyoruz. Kaliteyi ölçülebilir, sürdürülebilir ve şeffaf hale getirdiğinizde güven kendiliğinden doğuyor” dedi.
- Taşdemir; “Sahada satış değil, güven inşa ediyoruz”
- “Orzax’ın hikayesinden çıkarılacak en önemli ilham nedir” sorusunu cevaplayan Orzax Satış Direktörü Tolga Taşdemir; “Sahada satış yapmıyoruz; güven inşa ediyoruz. Bizim için güven yalnızca bir algı değil, aynı zamanda ölçülebilir bir süreçtir. Orzax’ın güveni; şeffaf üretim, bilimsel temeller ve güçlü iletişim üzerine kuruludur. Sürdürülebilir büyümenin anahtarı ise güveni korumak, yeniliği yönetmek ve eczacı ile teknisyeni sürecin merkezinde tutmaktır” dedi.
- Panelin sonunda katılımcılar, Orzax’ın hem Türkiye’de hem de uluslararası arenada sağlıklı yaşam bilincini güçlendirmeye yönelik projeleri ve global marka olma yolundaki örnek uygulamaları hakkında detaylı bilgi edindi.

