Nazlı Malatyalı, ekobiyoloji üzerine kurulmuş dermokozmetik bir marka olan Bioderma’nın Pazarlama Direktörlüğüne atandı.
Fransız cilt bakım markası NAOS çatısı altında yer alan Bioderma, yaşamdan ve cildin doğal biyolojisinden aldığı ilhamla, “Önce Önemse” felsefesini odağına alıyor. 40 yılı aşkın süredir cildin doğal mekanizmasını güçlendirmeye yönelik ürünler geliştiren marka; her cildin ihtiyacına yönelik ürünler sunarak yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor. Bu doğrultuda belirlediği ‘stratejik yol haritası’ ile hedeflerine ulaşmak için çalışmayı sürdüren Bioderma, insan kaynağını da güçlendirmeye devam ederek Nazlı Malatyalı’yı Pazarlama Direktörlüğü görevine getirdi.
Özel Alman Lisesi eğitimi sonrasında 2009 yılı Koç Üniversitesi Kimya ve Biyoloji Mühendisliği bölümü mezunu olan Malatyalı, Bayer, Pfizer, Sanofi-Aventis ve PepsiCo gibi birçok uluslararası şirketlerde deneyim kazandı. Sonrasında Unilever’de Marka Müdür Yardımcısı olarak göreve başlayarak 10 yıl boyunca Unilever’de çeşitli pazarlama pozisyonlarında çalıştı. Nazlı Malatyalı, Bioderma’da ki görevinden önce Unilever’de Kıdemli Marka Geliştirme Müdürü olarak görev alıyordu.