Johnson’s® yeni kampanyası “Çok Daha Fazlası Kampanyası” ile çocuk gelişiminde banyo zamanının ardında yatan bilimin önemine dikkat çekiyor.
Dünyanın en çok tercih edilen bebek markası Johnson’s®, çocuk gelişiminde banyo zamanının ardında yatan bilimin önemine dikkat çekmek amacıyla Esma Sultan Yalısı’nda bir basın toplantısı düzenlendi. Johnson’s, banyonun ve masajın öneminin ebeveynler tarafından anlaşılmasına yardımcı olmak için dünya genelinde “Çok Daha Fazlası Kampanyası”nı başlattı. Tüm dünya çapında 4000’den fazla ebeveynin katıldığı “Global Banyo Raporu” adlı araştırmanın da sunulduğu toplantıda Türkiye ve dünya genelindeki ebeveynlerin bebeklerinin gelişiminde ve beyinlerinin şekillenmesinde önemli rol oynayan bakım alışkanlıkları ile ilgili çarpıcı veriler açıklandı. Çocuk sağlığı ve hastalıkları uzmanı Dr. Gülnihal Şarman, daha sağlıklı, özgüvenli ve sevgi dolu bireylerin yetişmesinde dokunmanın önemini anlattığı toplantıda dünyanın en büyük parfüm evlerinden biri olan Givaudan’dan koku uzmanı Anne Churchill kokunun bebek gelişimi üzerindeki etkisini paylaştı.
Johnson’s Baby’nin, yeni adı ile Johnson’s
Johnson’s® markasının tüm Türkiye çapında aileleri bilinçlendirmek amacıyla 30’dan fazla ili ziyaret edecek olan Mobil Johnson’s Bebek Bakım Merkezi’nin tanıtıldığı toplantıya; Johnson & Johnson Tüketici Grubu Genel Müdürü Hakan Ergen, Johnson & Johnson Profesyonel Program Müdürü Ecz. Buket Halvaşi ile Johnson & Johnson Tüketici Grubu Pazarlama Müdürü Başak Melik de katıldı. Johnson&Johnson Tüketici Grubu Genel Müdürü Hakan Ergen, kampanyanın tanıtım toplantısında, 1985’ten bu yana ülkede tanınan Johnson&Johnson markasının, dünya lideri markaları kapsayan dev bir şirket olduğunu söyledi. Markanın, yenilikçi ve güvenilir ürünleriyle, dünyada sağlık ve kişisel bakım alanında dünyanın ilklerinden olduğuna dikkati çeken Ergen, “Üretimimizi ve ticari faaliyetlerimizi sürekli ve çok önemli araştırmalarla destekliyoruz. Johnson&Johnson Tüketim Grubu çatısı altındaki dünya lideri markalarımızdan biri de bugün burada çocuk gelişiminde banyonun ardından yatan bilimin önemine dikkat çekecek olan Johnson’s Baby, yeni adı ile Johnson’s” diye konuştu.
Mobil Bebek Bakım Merkezi
Açılış konuşmasının ardından Esra Erol’un moderatörlüğünde gerçekleşen toplantıda, Yenidoğan ve Çocuk Hastalıkları Uzmanı Dr. Gülnihal Şarman, dokunmanın, banyo-masaj ritüelinin bebek gelişimi üzerindeki etkilerini anlattı. Mobil Bebek Bakım Merkezi ile ilgili bilgi veren Johnson&Johnson Tüketici Grubu Pazarlama Müdürü Başak Melik, tır şeklindeki Bebek Bakım Merkezi ile ülke çapındaki hamilelere ve annelere banyonun ve masajın Bilimsel faydalarını anlatmayı hedeflediklerini söyledi. Mobil Bebek Bakım Merkezi’nin Türkiye turuna çıkacağını anlatan Melik, “Mobil Bebek Bakım Merkezimiz 10 Mayıs’tan itibaren 30’dan fazla ili ziyaret edecek. Merkez dört farklı bölümden oluşuyor. Seminer Köşesi’nde, annelere uzmanlar tarafından sağlıklı bebek gelişimi eğitimi verilirken, Bebeğime Mektup Köşesi’nde, anneler doğacak bebeklerine duygularını ifade etme şansını bulacaklar. Anneler eğitim alırken çocukları Oyun Köşesi’nde hoşça vakit geçirebilecek ve Sohbet Köşesi’nde ise anneler birbirleriyle deneyimlerini paylaşabilecek” dedi.
Johnson’s Global Banyo Raporu
Johnson’s Global Banyo Raporu’na göre, Türk ebeveynlerin yaklaşık yüzde ikisi (yüzde 64) banyo zamanının beyin gelişimindeki önemini hafife alıyor. Raporda ortaya çıkan bulgular ise şöyle sıralanıyor: “Türk ebeveynlerin yüzde 70’i banyo zamanının çocukları ile geçirdikleri en kaliteli zaman olduğunu ifade ediyor. Dünya genelinde ebeveynlerin yarısından azı (yüzde 42), banyo zamanını bebeklerinin beyin gelişimi için son derece önemli olduğunu söylerken, bu oran Türkiye’de yüzde 36. Türk ebeveynlerine göre, beyin gelişimi için önem sırasında banyo, sağlıklı yemek, oyuncaklarla oynamak bebek ile iletişimden sonra geliyor. Dünya genelindeki ebeveynlerin yaklaşık dörtte biri (yüzde 23) ile kıyaslandığında, Türk ebeveynlerin yüzde 32’si bebeklerinin beyin gelişimi için bebeklerine masaj yapmanın son derece önemli olduğunun bilincinde.”